Makan ABC cendol di Taman Aman,Jitra

Assalamualaikum...Panas2 nie..makanan apo yg sesuai d nikmati..??apo pndapt anda..??nasi goreng??nasi minyak??nasi berlauk??haha...ikut selera anda2 smua la ek..ambo xtaw...hehehe..bg aku..aku suka makanan simple..tetapi nikmat amat2 d rasai pabila memakan nya..nk taw ape??emm...sat ek...

bg aku ABC la sodap d mkn..nk taw sbb pa??
bg student mcm aku nie..aku kna smpan duit..t lari bajet mkn mahal2..so utk mkanan murah tapi sodap..ABC la plihan utama aku time musim panas2 nie~~..ABC zaman skang nie..ade dlm plbagai bentuk dan rasa..mngikut kreativiti masing2..

Ade yg wrna wrni ...ade yg tinggi..bsar..kcik..ade kcang..ade cendol..ade pulut..ha..

favourite aku cendol pulut..da la sodap..knyang lak tue..hehe..tmbah2..kdai kat aku mkn tue..pndai berniaga..cendol ..dia bg free je..huhu..da taw cndol murah..hehe..hrga cendol pulut bkn mahal sgt pn..RM2 ja..yg special RM2.50..pergh..sape xnk wei...heehe...aku xnk tulis byk2..coz mata da ngantuk..esk la law..ade pape..t aku catat d DIARI SEHARIANKU nie.. :)..sblm tutup tirai..aku ade sdiakan gmbar untuk korang tgk...jgn jelez suda...kui3... bye2






Kalau anda rasa post ni menarik ..anda boleh tekan botton share dibawah... :D

TSC2012. Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Tan Sri Cakedis, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena