Cik Su Adamie and Amirah The Series


Assalamualaikum..

Tentu anda semua tertanya-tanya..siapakah gerangan 2 org budak perempuan yang mempunyai senyuman menawan di dalam gambar di bawah ini..

AL-KISAH..pada zaman kemontelan aku dulu..mase aku darjah 6 pada tahun 2004..aku ade la kenal 2 budak pughah,beringus nie..mereka ni sebenarnya anak2 cikgu yakni anak saim2 mak aku..agak2..meka ni camna..??nampak beringus je kan..tp jgn maen..prestasi akademik demo ni..perghhh..senang citer..dmo ni pandai..intelligent beyonce what we got..hhehehe..speaking english meta (pecoh botol budu)..sore ley 5A..sore ag..aku xtaw ley bpo..hehehe pah2 rmai ore nk demo2 nie..kalu maso tu gk..demo ni la queen antara queen..dulu la..loni xtaw aku..queen tmpat laen kot..aku mase skoloh..xyoh duk oyk la..raja guli..hehehe..mls2 nk kcek byok..sapo nk tgk ke cute tan mreka nie..tgk la pic d bwh nie. :P jeng jeng jeng..




sore jupo doh..CIK SU ADAMIE..sore ag nie..AMIRAH nie..xtaw sesat mano..bunyi2 duk UIA..xp aku xsure la..hrap2..dpt la contact dio..kawe kangan bangat sama dia..huhuhu...kangan sebagai kwn ja..xlebih dari tu..pada CIK SU ADAMIE atau nama sbenar dia..Nur Suriani binti Ab.Rahim(btol dop xtaw ejo namo ayoh mung nie sbb ni aku ingt)..anda mmg giler2..hehehehe..chaiyok2.. :D..ape2 pn..smpai cni saje ye diari ku buat mase ini..c ya ..bye2..

Assalamualaikum..


Kalau anda rasa post ni menarik ..anda boleh tekan botton share dibawah... :D

TSC2012. Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Tan Sri Cakedis, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena