Lps jumaat..buat apa??

syukur..tuhan masih mmberi aku pluang untuk trus mnikmati keindahan alam ciptaanya ini..

2.00-pulang dari msjid..menunaikan solat fardhu jumaat..straight to the laptop..tgk citor..hahaha..citor apo??hah cito PNGANTIN REMAJA..bru tgk 2 3 kali..rasa nk lagi..haha..nk thu sbb ape??sbb citer tu best r..hehehe..mmg lyn trus..parents ajak mkn..xlyn..ahhaha..rela tgk abis dlu citer tue..mklumlah..cowok ngan cewek nya gantang bangat..hahaha...lagipun..kisahnya..amat merhiburkan..

3.00-tgk raja lawak la plak..aku suka hiburan nieh..bkn pa..untuk release tension..hehehe.. aku suka host dari jiran ngeri aku tue..nk thu sape??hah..Zizan Raja Lawak la..ngan member dia tue..Johan..tp mnang tmpat ke-3 ja..hahaha..hah..ni awal ag nk tlis untuk sterusnya nie..stakat ni la dlu..t ptg smbung blik..bye2..
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sambung la plak al-kisah diriku ini..haa..kul wapa da skang..aiyak..cpt mase brlalu..da pkul 5.02ptg da..

sblm ni aku wat pe ek..ohh..bru aku tringat..aku dgr zikir dlm astro aosis(106)..ohh sngguh mngusik jiwa..law lyn btol2..mmg mnitis kn air mata la..dgn kemerduan zikirullah(zikir ALLAH)..mcm2 zikir ada..yg slalu aku dgr..dan yg xpernah aku dgr..mmg best giler ah..laen hari..aku mau dgr lagi..huhuhu...

xtau nk watpa ptg nie..nk maen game..boring..hahaha..tgk tv xde criter..online fb..apa ada?emm..update blog..ley share ckit2 info..haa..info ape ek aku nk share..sbr mnanti ye.. :)

Kalau anda rasa post ni menarik ..anda boleh tekan botton share dibawah... :D

TSC2012. Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Tan Sri Cakedis, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena