Gud Mrning

Assalamualaikum..

aku nk crito ckit..gpo hok aku wat pg2 nieh..
skang pkul 7.25pg..waa..pg lagi nie..biasa nya..lps smayang sbuh..org wat pe??aku jamin..anda smua msti smbung blik tido kan..haha..mcm mane aku taw??aku pn sma mcm korang da..hahaha..hari ni..enth mcm mane..xrasa ngatok lak..bgun2..ambil air smyang..p smayang sbuh..lps tu..p masuk bilik..ingt nk smbong blik tido..then..bling!!..aku berpikir..baek aku tgk tv..ha..aku pn p la on tv..tgk rncangan pa yg best..hahhh...smua xbest..yg best pn cuma nadi arena(801) tgk perkembngan sal sukan2 d ngara kita nieh...lps tue..xda da rncangan mnarik..pkir plak aku..nk wat ape ek..??bling!ha baek aku update blog aku..then on kan laptop...cucuk broadband..ha..ini la hasilnya..dpt aku update blog ni untuk korang smua..hehehe...k la..stakat ni dlu..sbb awal ag nie nk update yg sterusnya.. xD..w8 ya..

bye2...

Kalau anda rasa post ni menarik ..anda boleh tekan botton share dibawah... :D

TSC2012. Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Tan Sri Cakedis, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena